Ny naglar!

Okej, jag har haft typ tre nageldesigner som jag inte visat för er.. sorry men jag glömde ta kort. Jag målade nya naglar idag i alla fall och det hände något historiskt! Det gick bra och jag är nöjd med alltihopa! Fattar ni hur stort det är? Hihi, jag är sååååå nöjd. Så fotade direkt dem torkat så ni ska få se dem innan det börjar skavas av. Hihi. Gjorde dripping nails. Var så himla kul att göra!
 
Vänster hand
Höger hand (Jag vet att det är lite utanför mig strunt i det)
Båda! Lyckades inte ta någon bättre bild själv med min sugiga kamera.. hehe, ni skulle sett hur jag såg ut..
 
Tog faktiskt bild på nagellacken jag använde, var rätt många men jag blandade några stycken för att få till rätt nyans.
Från vänster (räknar inte den gröna längst till vänster, den är med på nästa bild): Super Shiney Finish High Gloss Top Coat från Creative (Topplack), Nr 729 Marzipan från Isadora (jag blandade den med Go Green på nästa bild för att få den ljusgröna), ett lila lack med smal pensel som jag fick i trepack med den blåa till höger och en rosa från Kiss och tillsist nr 49 White från Mavala (dagens basfärg).
 
Från vänster: Ett ljusrosa lack som jag fick från Julia, blandad med den till höger, nr 715 pink lemonade från Isadora (det blev alltså den rosa färgen på naglarna, nr 179 Lemon Cream från Mavala (blandade dock den med liiite vitt för att få en renare gul färg dvs få bort skimret). nr 648 Go Green från Isadora som jag blandade med Marzipan och Stickey start Base Coat från Creative (baslack).
Alla lack tillsammans (förlåt för suddig bild!
 
Sedan använde jag två dottools också:
 
Här är videon jag lärde mig att göra så här (då jag vet att jag inte kan göra en bra tutorial på det nu):
 
I nästa inlägg får ni äntligen se bild på penslarna, hihi. Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Selenagomezdailyy.blogg.sr

Gud vad duktig du är ;)

2012-10-14 @ 13:24:53
URL: http://selenagomezdailyy.blogg.se

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback