Back to school

Såg den här listan hos Bunny, så jag tänkte att det kan vara kul att göra! Bara för att göra något inlägg, haha.
 
Vilken klass ska du börja?
7:an, haha. Liten tjej
 
Vilken dag börjar du?
Imorgon!
 
Hade du läxor över sommaren?
Nej, och tänk om jag hade haft det, fy
 
Vad ska du ha på dig första dan i skolan?
Alltså, nu är ju inte jag en tjej som tre veckor innan skolan ba "Hmm... dags att bestämma vad jag ska ha på mig till skolan första dagen". Men idag bestämde jag det, sen beror det ju på vädret imorgon, men jag tror att jag ska ha ett gräddvitt linne med trianglar på, mina svarta dr Denim jeans (kärlek till dem asså), min nya skinnjacka som ni ska få bilder på sen och mina vita converse (som också är nya). Ni får bild på hur jag ser ut imorgon! Fy vilket långt svar det blev nu, men aja.
 
Vad är stressigast med skolan?
Allt som ska hinnas med! Jag rider en gång i veckan och dansar två gånger. Man ska hinna med det + att man ska göra läxor, öva till prov osv. Ibland är det VÄLDIGT mycket och jag mår typ dåligt när jag inte hinner med allt, haha.
 
Längtar du till skolan?
Litegrann. Samtidigt har jag värsta ångesten över att sommaren är slut...
 
Vad längtar du mest efter?
Alla kompisar! Helt klart. För även om jag har umgåtts men en del av personerna så är det långt ifrån alla.
 
Vad är roligast att fixa inför skolstarten?
Asså, jag brukar inte fixa så mycket. Köpa ny penna och så men det är ingen big deal lixom.
 
I vilken klass började du sminka dig till skolan?
Tror jag började använda mascara varje dag när halva femman hade gått, jag var alltså nästan 12. Innan det fick jag inte för mamma vilket jag hatade henne för då, men idag är jag väldigt glad att jag inte fick tidigare
 
Kommer du ha ryggsäck eller handväska?
Jag har en väska med axelrem. Jag tycker det är smidigast och snyggast! :D
 
Haha, det här tog mig tjugo minuter..
okej, det där är läskigt
 

Kommentarer
Postat av: emilia

sv: hahah vsg ;)

2013-08-19 @ 20:13:55
URL: http://aprikoserna.blogg.se
Postat av: ☆Z I N J A☆

vad duktig du är på att måla:)

2013-08-19 @ 20:45:27
URL: http://zinja.blogg.se/
Postat av: Felicia

Åh vad kul att du gjorde listan! Hiss till väskor med axelrem, hihi :D

2013-08-19 @ 23:05:09
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Sofia

Otroligt fin blogg! Kolla gärna min och lämna en kommentar! :)

2013-08-20 @ 11:19:44
URL: http://fiiaaz.blogg.se

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback