Dator

Just nu är jag, tro det eller ej, inne och bloggar från MIN dator. Jag tänkte ge den en chans ändå, jag tycker ju faktiskt om den en del. Det har tagit mig en halvtimme att ens börja skriva detta inlägg. Haha, den är faktiskt himla dålig men den fungerar ju, även om det tar ett tag att starta, haha.
 
Igår sov jag hos min kompis, därav den dåliga bloggningen. Jag ska se om jag kan skriva nåt mer inlägg idag, annars blir det imorgon.
Imorgon har jag namnsdag förresten! Brukar ni fira eran namnsdag? Jag brukar få något litet, fast jag tror att jag kommer få pengar imorgon för jag är nästan helt pank... hahaha.
 
Sen ska jag även hämta mina One Direction-biljetter på bion imorgon! Jag ska gå på onsdag tillsammans med en utav mina vänner på deras nya film "This is Us". Ska bli såååå bra!
 
En gammal vinterbild, ser ni hur skiviga mina naglar var? Alla naglar! Helt sjukt...
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag brukar också få något litet på min namnsdag! Eller ja, typ en trisslott, haha... x)

sv; Åh tack så jättemycket, jag blir så himla glad! Men ja, jag väljer ju såklart bara ut de bästa bilderna på mig till bloggen, haha... Men tack så mycket ändå, du är så söt! <3

2013-08-24 @ 20:38:02
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback