Glad

När jag skrev inlägget om mina naglar igår insåg jag hur mycket jag faktiskt tycker om att göra detta. Hur mycket jag tycker om att skriva om det jag tycker om mest, naglar, smink och skönhet.
Visst att ni inte får se så mycket av mig, men den här bloggen är faktiskt inte en "vadjaggöridag"-blogg. Ni kommer få reda på det ibland också men inte hela tiden. Jag SKA försöka fota mera bilder, jag ska försöka ORKA lägga upp dem för det är ju så himla kul när jag verkligen gör det. Tack tiller som tittar in här ibland förresten :D
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Yeey vad roligt att höra! :D Det där var helt grymma naglar för övrigt! ^^

2013-08-11 @ 21:34:02
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback