10 saker ni inte visste om mig

Detta är ett tidsinställt inlägg. Ska vara med en kompis hela dagen så blir inge mer inlägg på dagen. Kommer troligtvis ikväll.
 
- Jag älskar naturgodis, speciellt nötter.
- Jag tycker att skolan är helt okej. Det är läxorna jag inte gillar.
- Gud vad jag är glad att jag hamnade i just min klass. Jag älskar hela högen!
- Jag är beroende av min mobil. Har alltid med den. Allt finns ju där!
- Jag har sjukt liten släkt, ni kan knappt föreställa er, hahaha.
- Min dröm är att bli makeup artist och nagelskulptör.
- Jag älskar kall oboy med ganska mycket pulver! Mums!
- Jag älskar att byta IPhone-skal!
- Maten i skolan är helt okej enligt mig.
- Jag åker tåg väldigt ofta, haha.
 
Jag hoppas att ni fått veta lite mer om mig, haha.
 
Miss it.. :(

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback