New in - Jeans

 
Titta vad som fanns hemma när jag kom hem idag! Mamma hade köpt jeans till mig! Jag och mamma tittade på såna här förra veckan, som en födelsedagspresent eftersom de jag fick på födelsedagen inte passade.
Dessa är från Dr. Denim. Dem är väldigt tajta, men det är stretchtyg och det är verkligen superskönt! Dessa är i S, herregud, jag som precis börjat ha XS efter ett år med XXS, hahaha. Så alltså är dessa små i storleken, franförallt i vidheten. Längden är dock ett större problem men det funkar, det kan ju vara snyggt med lite "skrynklor". Jag är i alla fall supernöjd! De är verkligen jättesköna! Jag kommer garanterat använda dessa mycket!
 
Förlåt att tredje bilden blev suddig, jag märkte det nu och jag orkar inte gå och ta en ny. Sen kan ni ignorera att tröjan ligger korvad på ena bilden.. haha. Kram!

Kommentarer
Postat av: Idaa

SnyggSnygga!! ♥♥♥

2013-02-22 @ 22:18:46

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback