Nya naglar - Black Rose

 
Längesen jag gjorde något enfärgat så idag kände jag att det var dags. Skulle egentligen målat i onsdags (oj, hehe) men det kom annat ivägen.
Färgen heter just Black Rose från Isadora (wow, chockerande). Men tiiiitta vilken fin färg det är! Nu lyser blicten enormt på så i vanligt rumsljus är det inte lika mycket rött men ändå. Ett svart lack med rött skimmer och det är så himla fint! Faktiskt första gången jag använder det (köpt på mellandagsrean) så det var verkligen dags! Kände att det inte hade blivit så bra på massa mönster så jag valde att måla bara färgen och det blev himla bra när jag inte kände att jag hade orken att sitta och pilla med massa mönster :)
 
Ignorera mina händer. De blir ALLTID torra på vintern så det är inge knas direkt.

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback