Luckor?

Tänkte sätta mig och skriva ihop några luckor nu. Det är bara 8 stycken ungefär som fattas så det är ju inte många. Jag tänkte skriva några tips men jag har ingen aning om vad jag ska skriva för tips? Vad vill ni ha för nått? Skriv en kommentar så jag vet och kan göra er nöjda. För det är ju därför jag skriver det, right? :) Skulle betyda jättemycket om ni kommenterade.
 
Och förresten, ni glömmer väl inte bort frågestunden som ni hittar HÄÄÄÄR. Jag vill ha massor av frågor ju! Fråga om ALLT!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hm.. Det finns ju typ svindyra nagellack (jag tycker för övrigt att bara OPI är väldigt dyrt, haha), så om du hade hur mycket pengar som helst, vilka lack skulle du köpa? Det kan du skriva ett inlägg om! :D Och kanske bilder på den allra första nageldesignen du gjorde? :D

sv; Hihii åh vad du är söt! <3 Men att göra en knut är faktiskt inte alls svårt, du ska få mitt bästa tips och min stora hemlighet: HÅRNÅLAR! Min knut är inte alls sådär slarvigt ihopsatt, det är bara meningen att den ska se ut så, men det ligger massa omsorg bakom och minst 5 hårnålar är instuckna, haha ;) Sno ihop allt hår till en knut och fixera den med hårnålar! Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva, men prova dig fram! :D
Kramar!

2013-01-17 @ 21:20:06
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback