Min dag

Ojoj, det har väl inte varit en superduperbra dag idag direkt för mig, ehe. Hoppas att ni haft en bättre.
Aja, tänkte ta och berätta lite snabbt då, lite annat än naglar kan man skriva om ibland, hehe.
 
Vi hade matte på morgonen, gick väldigt bra faktiskt. Engelska sen och det gick också hyfsat bra.
Vi åt, och efter det hade vi svenska där vi pratade om Nationella proven som alla sexor i Sverige gör nästa vecka samtidigt. Någon som ska göra samtidigt för mig btw? :) Uh, börjar bli riktigt nervös för det nu...
Sen hade vi Hemkunskap som började väldigt bra, vi skulle göra raggmunkar och vi vispade ihop smeten och började hälla den första i stekpan.... PIIIIIIIIPP! Brandlarmet gick och det lät väääääldigt högt. Våran lärare ropade att vi skulle stänga av spisen och sen springa ut. Jag stängde av spisen och slet åt mig min mobil som låg på bänken och sprang tillsammans med alla andra i min grupp ut och ställde mig där hela skolan samlas. Tog en bild på alla, sjukt mycket folk blir det klockan ett när nästan ingen har slutat, haha. Vi frös halvt ihjäl där ute men vi fick komma in efter tio minuter-en kvart när det visas att det bara var vattenånga i matsalsköket tror jag. Aja, vi gick in och gjorde klart våra raggmunkar som blev riktigt goda!
Sen hade vi musik. Trodde vi. Vi gick upp dit men när vi tittade på mobilen stod det att musiken var flyttat 45 minuter till halv tre. Vi sprang ner till receptionen och frågade. Hon sa att den var flyttad, precis som den andra gruppens bild var. Deras bild VAR flyttad så nu hade de flyttat musiken också för att det skulle bli rättvist. Kul. Nu kommer vi sluta halv fyra tre dagar i veckan, och jag går i sexan (!!). Åh.
Sen visade det sig att dagens musik var inställd, precis som förra veckans. Haha, åh.
 
Nu ska jag sätta mig och titta på tv, svara på kommentarer och skriva klart inbjudningar. Kram!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Svar; hahaha! Man var kanske inte den smartaste människan som liten! ;) haha

Otroligt snygga naglar! Stilrent men otroligt snyggt :D

Kram!

2013-01-30 @ 16:02:17
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/
Postat av: ebba

sv : jaha okej hoppas det gick bra iallafall! med mig är det helt okej :)
vad ska du hitta på ikväll då ? :)

2013-01-30 @ 16:26:41
URL: http://eenilssonn.blogg.se
Postat av: Jeje

Vi ska också ha nationella prov och dessutom när jag fyller år! Oj, vad sent ni slutar vi går till 14.00 måndag-torsdag 13.00 fredag

2013-01-30 @ 17:34:20
URL: http://jejes.blogg.se

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback