Dag 01 — 10 fakta om mig själv + bild

- Mina favoritämnen är hemkunskap och matte
- Jag vill gilla oliver, så jag försöker lära mig äta gröna, haha, det börjar faktiskt bli gott!
- Jag har verkligen inge bra kondition, men jag försöker få bättre, hehehe
- Jag är världens största godisråtta, kan äta hur mycket som helst när jag får tag på det! Fast jag äter inte alls ofta, på helger.
- Jag har gått i balett, gymnastik, dans, ridning, you name it. Alla såna där typiska tjejsporter. Dans övar jag fortfarande och det är så himla kul!
- Jag tycker det är så jobbigt att ta hand om huden och ta bort sminket och så vidare, men jag gör det ändå för jag vet att det är nödvändigt.
- Jag använder instagram 24/7, hahahha. Eller ah, inte uppdaterar hela tiden, jag tittar hela tiden!
- Jag blev positivt överraskad av nationella proven. Jag trodde de skulle vara mycket svårare! Fast nu har jag ju bara gjort matte och svenska som jag är bra på... men ah...
- Jag bor i en enplans villa, fast kag vill ha två våningar.. haha
- Jag har svårt att få bra killkompisar..
Gammal bild och jag ser typ inte uut sådär just nu.. haha. Mitt hår är brunt och ansiktet ser konstigt men ja, det är jag i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback