Dag 06 — Sminkprodukt jag inte kan klara mig utan

 
Mascara!
Nu säger jag inte att jag inte kan klara mig utan mascara, för det kan jag. Men om jag måste välja någon sminkprodukt jag inte kan klara mig utan, väljer jag mascara.
Jag anvönder mascara i stort sett varje dag och det är bara för att jag ser så mycket piggare ut med mascara. Vissa dagar skiter jag i den, som när vi åkte skidor i lördags, jag könde att det bara var onödigt. Men i skolan har jag mascara i stort sätt varje dag. Just nu använder jag den på bilden ovan. The Rocket Volum Express Waterproof från MNY. Jag måste ha vattenfast till skolan, annars kladdar det. Denna mascaran är så himla, himla bra! Superlätt att applicera, ger megavolym och separerar fransarna! Looove!

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback