Maskerad i skolan och inställd redovisning

Den förbannade redovisningen som jag förberett mig så länge på, skulle vart idag. Sen blev min lärares son sjuk så min lärare var hemma. Nu ska jag behöva oroa min ännu mer för den där grejen. Suck. Jajja, skönt att den inte var idag ändå.
 
Det var maskerad i skolan idag, jag och mina kompisar var bondflickor, hehe. Jag skulle lagt upp bild på min outfit, men blogg.se's app har slutat fungera (eller ah, det går inte att göra inlägg) så det blev inte så. Jag ska eventuellt ta bort appen och ladda ner den igen, eventuellt.
 
Vad tyckte ni om videoinlägget igår? Vill ni har fler sånt? Där jag pratar kanske? Jag ska försöka lära mig videofyme's app lite bättre.
Ikväll åker jag till min kompis och sover där, och imorgon kommer min kompis hamster hit eftersom hon ska åka bort. Längtar!
 

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback