New in - Ica

Från vänster: 707 Hunter Green (den är väldigt mörk grön egentligen, inte svart), 18 Mulberry Brown, 5 Sweet Kiss.
 
Jag var på Ica med mamma idag. Vi åkte völ mest dit för att jag ville titta på smink, men hon köpte också lite mat och sånt.
Jag köpte i alla fall detta. De hade någon bra reagrej på Isadora ögonskuggor och nagellack, nagellacket gick på 20 kronor istället för 65 och ögonskuggan 30 kronor istället för 99. Sjukt bra och så värt det! Nagellacket är mörkgrönt egentligen, fick inte med det på bild. Ögonskuggan är en skimmrande lila-brun och en matt brun. Underbara båda två! Fanns några vfler färger på ögonskuggor men bara en färg på lacket.
Sen köpte jag ett läppgland från Viva La Diva också för 59 kronor. Jättefin rosa färg! Tänkte att jag skulle testa deras läppglans och gud vad jag älskar de! Luktar så himla gott och är inte så kladdigt på läpparna (ni som testa Kubiss vet vad jag pratar om). Awesome!

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback