Veckans tips - Vecka 10

Jag vet att jag glömde veckans tips förra veckan men ah.. haha
 
Idag tänkte jag tipsa om några färger som är snygga nu när våren, men framförallt sommaren börjar närma sig.
 
Wonder Nail - 618 Cinderella
Ett ljusrosa!
Till våren är pasteller superfint, speciellt ljusrosa eller ljuslila! Detta är Cinderella från Isadora och jag har faktiskt detta, fast i mini och det är superfint! Bella Vita som är ur deras nya kollektion är ett superfint lila lack också.
 
Wonder Nail - 618 Cinderella
Rött!
Denna färgen kommer nog aldrig att förlora sitt namn som Sommarens snygga färg. Denna färg ser man överallt på sommaren, speciellt på tårna. Detta är Isadoras Summer Red men det finns många fina röda.
 
 -
Knallrosa!
Tänk er detta på en solbränd hud. Åh, jag dör. Pefektion. Behöver nog inte säga så mycket mer, hehe.
 
Alla bilder är från Isadora hemsida som ni hittar HÄR
 

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback