Mobilinlägg om allt möjligt

Hej på er!
Jag gör ett snabbt mobilinlägg nu då jag inte hinner sätta på datorn idag. Bloggandet har inte varit det bästa på senaste tiden, men jag ska försöka skärpa mig!

Imorgon ska jag på One Directions konsert! Åhh, så taggad! Det ska bli så galet kul! Wiie. Någon mer som ska dit? Vart sitter ni? Jag sitter på läktare 3, långt till vänster.

Just nu sitter jag och fikar med familjen, mysigt! Varit med mamma och handlat lite godis till bilresan imorrn.
Hoppade över ridningen idag, eftersom att jag är förkyld, men gick på dansen eftersom vi har uppvisning på lördag. Åh, längtar!

Okej, nu har jag babblat på tillräckligt länge. Blir kanske nåt mobilinlägg imorrn, hejdå! :D


Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback