Så mycket tankar

När jag startade den här bloggen hade jag mina visioner om att jag skulle bli den där fantastiska bloggerskan som bloggar 10 gånger per dag, med inlägg som inspirerar och bilder som fångar läsaren. Men jag har insett att jag aldrig kommer bli det, och det är av en enkel anledning. Jag är lat. Jag kommer aldrig orka sitta 5 timmar om dagen vid datorn för att skriva inlägg, jag kommer aldrig vara engagerad nog att kommentera på massa andras bloggar för att få fler läsare.
När jag tänker efter vet jag nog faktiskt inte riktigt vad jag vill få fram genom att blogga här. Jag älskar att göra det, absolut. Men det är så svårt. Jag vet knappt vad jag ska skriva om. Min vardag? Naglar? Skönhet?
 
Just nu är det nästan inte några alls som läser, det beror på den kassa uppdateringen, jag vet. Blogg.se appen har slutat fungera, IGEN. Så segt, den var ju så bra :(
Sen har det hänt lite saker på senare tiden som jag är lite ledsen över och så, det spelar såklart in.
 
Jaja, vet egentligen vad jag ville få ut av det här. Ville bara skriva av mig lite. Vi får se hur det blir längre fram.
Tack ni som läser i alla fall <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag saknar dig och ditt bloggande och dina kommentarer! :< Nu har du varit borta jättelänge! Jag vet inte hur jag ska kunna ge dig bloggmotivationen tillbaka, den måste kanske komma av sig själv. Men jag hoppas att den kommer snart! <3

2013-11-02 @ 22:51:42
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback