VI KOM TVÅA

Hej på er!
Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, ska sätta min kamera på laddning så jag kanske kan fixa några bra inlägg!
 
Och appropå talangjakten (som var in onsdags hehe) VI KOM TVÅA! Så himla kul!!! Verkligen en självförtroendeboost. Killen som vann var svår att slå, hans röst är grym. Bästa Simon!
Idag dansade jag på en föreställning för Världens Barn hela förmiddagen. Dans är verkligen så kul, så lycklig att mina dansgruppsvänner är så himla bra också! Underbara tjejer <3
 
Vad har ni gjort idag? :)
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ååh gud vad roligt, grattis!! :D

Igår gjorde jag inget speciellt på dagen, men på kvällen var jag hemma på förfest hos en kompis! :)<3

2013-10-13 @ 14:07:46
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback