5 confessions

Jag går i dans och jag älskar det så himla mycket
Nu när vi fått IPads i skolan så har vi en del skolarbete att göra på/från olika sidor på internet. Detta leder till att när jag pluggar så "råkar" jag alltid gå in på andra grejer, typ instagram osv.. inte bra för skolarbetet alltså...
Jag är en jäkla godisråtta alltså.. haha det är verkligen helt sjukt..
Pappa är i Kanada just nu och jag har önskat mig Victoria Secret body mists. Jag hoppas att jag får någon, hihi. Det kommer naturligtvis bilder i såna fall, eventuellt en video? Haha
I min klass är vi några olika "gäng" som brukar vara med varandra. Tror det är ungefär två killgäng och tre tjejgäng. Sen umgås man ju naturligtvis med alla men jag brukar vara med fyra andra tjejer mest som jag verkligen älskar!
 
Vad tycker ni om såna här inlägg? Vill ni ha mer sånt? Det är ganska lätt att fixa ju! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

åh vad fina naglar!

2013-09-16 @ 16:13:02
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: Emma

Hur får du dina naglar så långa? ;) Mina skivar sig även fast jag äter hyfsat bra och smörjer in dom regelbundet :S

2013-09-16 @ 18:07:50
URL: http://emmawahls.blogg.se

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback