5 facts

Mina naglar är galna. På sommaren mår dem hur bra som helst, men sen går halva Augusti och dem börjar skiva sig, fast det fortfarande är varmt och mina händer mår bra! Det är nästan som att dem känner av när det är dags att börja må dåligt.. hahah.
Jag tycker om min skola otroligt mycket! Lärarna är bra, miljön är trevlig och alla elever är dessutom himla bra!
Jag bor i en liten stad i mellansverige typ, haha. Fast den är inte så liten så att alla känner alla som många säger, långt ifrån!
Jag är ganska mogen för min ålder, samtidigt som jag kan vara ett riktigt barn ibland!
Jag följer jättemånga youtubare! Speciellt från UK, haha.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag känner mig också mogen för min ålder, men jag kan VERKLIGEN bli ett barn ibland! Du läste ju t.ex. mitt inlägg om såpbubblor, jag älskar såpbubblor! <3 Och senast idag lekte jag och mina andra kompisar i trean hela havet stormar på håltimman, haha. Man blir aldrig för gammal!

sv; Ja men eller hur, jag håller med dig! Jag vågade inte skriva ut att det är som att iPhone ses som mer värda ifall någon skulle bli arg, haha. Men det känns verkligen så! Och ja oproffsigt av blogg.se. Och nu måste de ändå uppdatera appen igen på grund av Iphones nya system! Och det är ju bara ännu en av iPhones snobbfasoner, att de bara måste göra sig ännu mer skilda från resten av smartphones. Så istället för att uppdatera iphone-appen två gånger kunde de ha gjort det en gång för android och en gång för iphone!

2013-09-18 @ 21:18:32
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback