Allmänt

Igår hann jag inte blogga något. Det skulle kommit upp ett Dagens Outfit inlägg men det gick inte för jag hade inget internet, haha. Jag var i alla fall upptagen hela dagen och då hann jag inte ens med att blogga från IPaden eller mobilen.
 
Just nu sitter jag och pluggar, men det är ju så himla tråkigt! Har NO-prov på tisdag och jag kan typ inget, haha. Även om jag faktiskt tycker att det är ganska intressant det vi håller på med just nu så tycker jag det är tråkigt med hela den här grejen att plugga. Jag är lite konstig jag vet.
 
Fy vad jag är sugen på det här med design nu alltså, känns som en himla stor pepp för mig själv framför allt. Vi ´får se hur det blir med det, haha.
 
Nu ska jag fortsätta plugga, eventuellt tidsinställa 5 fakta om mig tills senare, vi får se. Puss
inspiration
 
 

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback