Fotbollsmatch å sånt

Hi guys!
Idag har jag inte gjort så mycket, mest varit hemma. Juste! Jag tittade på min brors fotbollsmatch också, han är så duktig!
 
Annars då, jag har inte så mycket läxor just nu, superskönt!
Det är oktober på tisdag, är inte det ganska sjukt? Vad fort det har gått! Jag fick ju nyss sommarlov lixom, det är galet.
 
Juste! Jag ska ju tydligen vara med i skolans talangjakt nästa onsdag också, som bakrundsdansare. Fy farao vad jag är nervös! Att dansa inför publik är ju vardagsmat för mig, jag älskar det! Men nu är det bara jag och två till, inte hela gruppen, dessutom är det för hela skolan. Åååååå, vad läskigt :(
 
Jag har en fråga till er förresten. Vad vill ni ha för inlägg? Mer om naglar eller mer naglar? Jag vill ju göra er glada! Kommentera vettja, hihi
 

Kommentarer

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback