New in - Depend gellack startkit

Såhär såg förpackningen ut innan jag öppnade och förstörde det (duktiga jag som kom ihåg att ta kort).
Man fick en liten vit låda med lampans laddare i.
Sen så fick man en låda med själva LED-lampan. Det är alltså där man härdar gellacket. Tycker det är så coolt att ha en egen sån!
Sen fick man också Före- och efterrenröring. Det är alltså det man använder för att ta bort eventuellt smuts på naglarna innan, och för att ta bort den lite kladdiga ytan man får efter den sista härdningen.
Man fick också med Baslack och Toplack. Där bak är det även en nagellfil och en orangestick.
Dessa fyra färger hade dem köpt till. Den rosa (som jag har på mina naglar just nu) är nummer 034, den orangea är i nummer 124, den ljusrosa (den ser vit ut men är ljusrosa) är nummer 000 och den svarta är nummer 039. De tre sista var i ett pack på tre, den neonrosa kom för sig själv.
Såhär ser det alltså ut när lampan är igång och härdar lacket.
 
Jag fick också lite annat, men det kommer i ett inlägg lite senare då detta inlägg skulle ha blivit flera mil långt om jag fortsatt. Kram!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Men gud vad coolt! Som på en riktigt nagelsalong ju! :D Inte för att jag någonsin har varit på en salong, men jag kan tänka mig att det ser ut så xd

2013-09-29 @ 14:31:42
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback