New in - Victoria's Secret

När pappa var i Kanada så frågade han om jag önskade mig någonting därifrån. Jag sa att jag önskade mig Victoria's Secret Bodymists, något jag velat ha superlänge! Jag ville ha dessa tre, hade aldrig luktat på två av dem men jag googlade och många sa att dem luktar supergott. Han fick med sig alla tre, för det var någon rabatt så han fick alla för 25 dollar vilket är typ 200 kronor, superbra!
Love Spell
Alla sa att den här luktar supergott. Därför tog jag den som första val. Men ärligt talat tycker jag inte att den luktar SÅ gott som alla sa. Visst luktar den bra, vilken Victoria's Secret gör inte det? Jag tycker att den luktar otroligt starkt, nästan lite för mycket, och väldigt fruktigt. Jag har faktiskt på mig den just nu.
Men i helhet, tycker jag att den luktar väldigt gott och jag är väldigt glad att jag valde den!
Färgen är mera lila i verkligheten.
Coconut Passion
Jag är så glad att jag valde denna. Mitt andra val och denna hade jag faktiskt luktat på innan, min kompis har den nämligen. Jag har ju någonting för vaniljdofter och det tillsammans med kokos, underbart. Den är väldigt naturlig, luktar sådär lagom mycket. Älskar denna supermycket!
Secret Craving
Denna hade jag inte ens valt från början. Istället hade jag valt Pure Seduction men min vän (som har båda två) sa att Secret Craving är bättre. Och ärligt, det tycker jag med. Alla sa att Pure Seduction luktar supergott men jag tycker att denna luktar mycket bättre. Min favorit just nu! Så himla glad att jag bytte, haha.
Den luktar sött, men ändå fräscht. Sen är den himla fin också!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad avundsjuk jag blir på dig!! Jag har typ bara luktat på en enda VS, haha... Men jag tycker flaskorna är jättevackra! :D

2013-09-23 @ 22:44:37
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback