Today

Idag var jag i skolan (nähä?). När vi hade spanska gick brandlarmet, haha. Min bror går på en annan skola (han går i trean och jag sjuan) men han lyckades ha slöjd samtidigt som brandlarmet gick. Dem har alltså slöjd på våran skola för att låg- och mellanstadieskolan är så liten så dem har ingen slöjdsal. Så vi träffades där ute! Haha, det var lite konstigt..
Det var i alla fall bara en brandövning så vi fick gå in efter en stund. Då hade dem dock haft "låtsas-rök", som luktade sådär härligt ni vet, i våran korridor för att det skulle se ut som det brann, haha. Brandbilen kom också!
 
Ett helt inlägg för att berätta om brandövning, bra Lovisa..
 
Jaja, jag ska plugga hela eftermiddagen idag också, har så himla mycket nu alltså! Men jag har tagit en liten paus just nu. Skrev ett långt inlägg nyss också om smink jag använder varje dag, ni vet ett sånt där med kamerabilder! Haha, så det kommer upp under dagen imorgon!
 
Nä, nu ska jag fortsätta plugga. Får se om jag bloggar något mer idag, annars hörs vi imorrn!
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sjukt snygga nails!!

2013-09-18 @ 21:19:06
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/

Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback